Jak zmniejszyć ceny usług telefonii stacjonarnej?

7 komentarzy

  1. Julka napisał(a):

    Ciekawy artykuł, podeślę go znajomym, którzy ostatnio narzekali na wysokie rachunki telefoniczne 🙂

  2. Maja napisał(a):

    Właśnie takiej informacji szukałam. Dzięki wielkie mi się przyda i na pewno wielu innym osobom również!

  3. Natalia napisał(a):

    Mam wrażenie, że z telefonów stacjonarnych korzystają już tylko nieliczne biura, instytucje państwowe i osoby, które rodziny mają w Niemczech 😉 Niestety Telekomunikacja pomimo największych możliwości zaoferowania najbardziej atrakcyjnych ofert, absolutnie z tego nie korzysta, tracąc coraz więcej klientów.

  4. Wiesław napisał(a):

    Dokładnie, też mi się tak wydaje. Telefony stacjonarne są już przeżytkiem, dużo wygodnieszą forma i atrakcyjniejszą nawet w utrzymaniu sa telefony komórkowe.

  5. monika56 napisał(a):

    teraz to już bardzo mało firm korzysta ze stacjonarki. Wszyscy przerzucają się na voip.

  6. EL-MA napisał(a):

    Powodów dla którego firmy korzystają z telefonów stacjonarnych jest wiele. Od kwestii wizerunkowych poprzez praktyczne i finansowe.
    W dużej firmie łatwiej skierować klienta po wewnętrznym poprzez centralkę aniżeli miałby przedzierać się przez wielki spis numerów.

  7. Zaplusz napisał(a):

    Wrażenie Pani Natalia ma dobre. Konkurencja przytłoczyła do ściany telekomunikację.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *